+40735750565

Luni - Vineri: 09.00 - 19.00

Disponibil oricand

Facebook

Twitter

PERSOANE JURIDICE

Studiind problemele intampinate de mediul de afaceri din Romania, Cabinetul nostru si-a focalizat serviciile spre domeniile de imediata necesitate, in principal, dar si pe solutiile pe termen lung, oferind consultanta si asitenta juridica in diferite situatii si spete.

 

Onorariile percepute sunt stabilite prin raportare la solicitarile persoanelor juridice, la multitudinea si complexitatea spetelor supuse solutionarii, la numarul de asociati al acestora, dar si la natura si valoarea serviciilor solicitate, concepand un sistem de pachete personalizate in functie de solicitarile persoanelor juridice, avand in vedere obiectul de activitate al acestora, de ritmul lor de dezvoltare, de largirea domeniilor de activitate si a serviciilor oferite si nu in ultimul rand, de colaborarea cu alte firme din acelasi domeniu sau din domenii diametral opuse.

 

Cele mai folosite pachete au fost cele care includ ore de asistenta juridica la sediul cabinetului sau la sediul firmelor (grupa A de servicii), combinat cu reprezentarea in fata Registrului Comertului in vederea inregistrarii diferitelor mentiuni si a solutionarii altor activitati specifice (grupa B de servicii), precum si conceperea, verificarea, revizuirea, actualizarea si atestarea contractelor comerciale, de munca etc.(grupa C de servicii).

 

Pachetele cele mai folosite sunt cele care imbraca cele trei grupe de servicii intrucat acestea ofera avantajul oferirii unor bonusuri, in ore de consultatie sau verificare de contracte, acordate la un volum mare de servicii solicitate.

 

Unele firme  ne-au solicitat ore de consultanta saptamanale, pe care acestea le ofereau, la randul sau, in mod gratuit, angajatilor, coroborat cu maxim trei operatiuni la Oficiul Registrului Comertului si verificarea a doua contracte comerciale pe luna, dar, in acelasi timp, am conceput si pachete pentru firme care doreau numai doua din cele trei game de servicii oferite, respectiv, reprezentare in fata Oficiului Registrului Comertului, combinat cu asistarea la semnarea contractelor comerciale, in plus solicitand un serviciu nou, de redactare a hotararilor A.G.A si de atestare a inscrisurilor, a calitatii partilor si dare de data certa.

 

Pachetele nu se pot realiza prin solicitarea mai multor servicii care apartin acelorasi grupe, cum ar fi crearea unor pachete de oferire consultatii juridice atat la sediul cabinetului, cat si la sediul firmei, sau pachete de inregistrare mentiuni la Oficiul Registrului Comertului, aceste servicii putand fi prestate numai in mod individual.

 

De asemenea, clientii nostri au solicitat servicii individuale, pentru rezolvarea unor probleme de moment, cum ar fi prelungirea sediului social/punctului de lucru, schimbarea sediului social, redacatarea unui contract comercial, redactarea, verificarea, modificarea unui contract cadru de munca, caz in care onorariul se percepe in functie de fiecare operatiune in parte, neincluzand taxele adiacente si conexe.

 

Totodata, cabinetul nostru va ofera si posibilitatea gazduirii sediului social, pentru o perioada maxima de 1 an, pentru firmele care, dintr-un motiv sau altul nu isi pot gasi un sediu social sau doresc schimbarea sediului social din alte judete in Bucuresti, onorariul perceput fiind sub forma unei sume globale care se va achita in momentul semnarii contractului de asistenta juridica, acest onorariu neincluzand si, eventuala, reprezentare in fata Oficiului Registrului Comertului in vederea inregistrarii acestei mentiuni.

 

Indiferent de solutia aleasa, fie ca ati optat pentru un pachet personalizat fie pentru serviciile individuale, pentru reprezentarea in instanta se percepe un onorariu separat si care va fi stabilit in functie de natura litigiului, de complexitatea spetei, valoarea obiectului cererii, instanta competenta, durata estimata a procesului si numarul de ore acordate cercetarii cauzei.